Loppuvuodesta 2015 vähittäiskauppojen valikoimiin lanseerattiin uudet Starbucks®-jauhekahvit ja -kahvipavut. Suomi on kolmas maa Euroopassa, jossa nämä tuotteet ovat vähittäiskaupoissa myynnissä. Tehtävämme oli suunnitella ja tuottaa pohjoismaissa vähittäismyytävien kahvituotteiden myymälänäkyvyys.

Brändisuunnitteluun, designiin ja tuotemuotoiluun erikoistunut yksikkömme Thing tarttui toimeen ja suunnitteli sekä tuotti Starbucks®-näkyvyyselementtejä myymälöihin. Näihin kuuluivat mm. hyllynpääty- ja modulaariset keskihyllyelementit.

Myymälänäkyvyyselementit suunniteltiin ja toteutettiin Starbucks®-brändi-identiteetille uskollisesti ja sellaisiksi, että niitä on mahdollista soveltaa erilaisissa myymälöissä.

  • Konseptisuunnittelu
  • Suunnittelu
  • Tuotemuotoilu
  • Teollinen muotoilu
  • Myymälämateriaalit
  • Projektinhallinta

Ota yhteyttä

Merimiehenkatu 36 D
00150 Helsinki

010 681 700
etunimi.sukunimi@heku.fi